امدادنوروزی ایران خودرو شبانه روزی کنار شماست
 

 «مجله ماشین» - طرح ویژه امداد نوروزی ایران خودرو از 23 اسفندماه سال جاری در بیش از 300شهر و 41 هزار کیلومتر از جاده های اصلی کشور تا 17 فروردین ماه 92 به اجرا درمی آید. 


سیدعلی جعفری مدیر عامل شرکت امداد خودرو ایران در نشست تخصصی خدمات پس از فروش ایران خودرو و امداد نوروزی درجمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت :امداد خودرو ایران با گسترده ترین ناوگان امداد خودروئی کشور و با رشد بیش از 41 درصدی نسبت به سال گذشته در ناوگانهای امدادی ، 24 روزبه صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی از طریق شماره سراسری 096440 در خدمت تمامی خانواده های ایرانی در شهرها و جاده های کشور است.


وی افزود: بیش از 390 نفر به صورت 24 ساعته به عنوان همکاران مرکز تماس جهت پاسخگوئی به تماس های مشتریان در این ایام فعالیت دارند. ناوگان امدادی نیز از تعداد 1172  به 1750 واحد امدادی در سطح کشور افزایش و تعداد روزهای خدمت رسانی ویژه نوروز نیز به 24 روز ارتقا یافته است تا خدمات رسانی در مناطق تحت پوشش به نحو مطلوب صورت گیرد.


جعفری ادامه داد: در این طرح 30 مرکز ثابت و کانکس های جاده ای شرکت امداد خودرو ایران در امداد رسانی و تعمیرات جاده ای  به صورت شبانه روزی فعالیت دارندو درحوزه پشتیبانی طرح نیز امدادگران حاضر درشیفت با امکانات کامل قطعات، ابزارآلات، البسه های ایمن و همچنین کارت شناسایی برای جلوگیری از فعالیت امدادهای متفرقه آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند.


مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران در ادامه با اشاره به حساسیت ها و دغدغه های گروه صنعتی ایران خودرو برای امداد رسانی و خدمات متنوع امدادی در ایام سفر های نوروزی به هموطنان خاطر نشان ساخت : افزایش ناظرین و بازرسین این طرح جهت رفاه حال هموطنان به عنوان نقطه عطفی نسبت به نظارت و پیگیری روند امدادرسانی خواهد بود.


جعفری تصریح کرد: این ناظرین و بازرسین برعملکرد پرسنل مرکزتماس و امدادگران شرکت امداد خودرو ایران در قالب های گوناگون از جمله خودروهای امدادی، حمل، جرثقیل، سرویس در محل مشتری، موتور سوار، ایستگاه ها و کانکس های جاده ای نظارت ویژه ای خواهند داشت.


وی تاکید کرد: با توجه به وجود افراد سودجو در لباس امدادی و امدادهای متفرقه که قصد سوءاستفاده از نام و اعتبار این شرکت را دارند به کلیه هموطنان گرامی توصیه می شود در هنگام بروز هر گونه نقص فنی و یا درخواست امداد فقط با تلفن سراسری 096440 تماس حاصل نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 546
بازدید ماه : 12733
بازدید کل : 462447
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2